donderdag 28 januari 2010

36 bis


Moeke bracht gisterenavond niet alleen mijn dochter naar huis, maar ook - op de valreep - nog een kleine koekjesbiscuit. Omdat Sarah vond dat het niét kon dat mama jarig was geweest zonder taart, hadden zij en moeke stiekem nog vlug dit lekkere ding gemaakt. Wat zijn het toch schatjes hè, die twee!



Het Hoofd mocht nog vlug de Arsenicum baret passen, voor die morgen naar haar nieuwe eigenaar vertrekt...
Sarah is enerzijds blij dat ze niet meer continu mutsen zal moeten passen voor de foto, maar anderzijds vroeg ze wat later toch stilletjes of ze soms nog wél mooie breiwerkjes mag aanproberen voor mama. :-)
Er is geen mooier model dan mijn dochter, maar Het Hoofd mag haar taak overnemen als zij op school is, of als ze al in bedje ligt, of gewoon als ze geen zin heeft...

4 opmerkingen:

sapphire_kittum zei

That cake looks delicious! I like your new headwear model, what a great idea.

Anoniem zei

Men krijgt er gewoon het water van in de mond !!

Isis zei

Yum. Mijn mama maakt geen taarten meer...
Ik vond arsenicum net iets teveel "schuren" om sjaal of muts van te maken, maar ik ben dan ook héééél gevoelig aan mijn velleke ! Zo'n hoofd lijkt mij echter wel heel praktisch !

Anoniem zei

Reporter 17.

Heeft het water in de mond. Voor wanneer het vervolg , Morgan ?