zondag 24 januari 2010

Een heus 'label'!

Mijn computer-nerd-ventje werkt aan een website voor mijn brei- en haakprojecten, voor 'ooit', en zelf heb ik al labels gemaakt om aan de creaties te bevestigen, met wat basisinformatie voor degene waarbij muts/sjaal/... terechtkomt. Zo lijkt het 'net echt' hè!


Vriendinnetje Carolin zal de primeur krijgen als het volledige set van de mooie blauwe wol klaar is, en na de baret is er ondertussen ook al een superlange dikke sjaal...



Volgend item op mijn blauwe lijstje zijn wanten, dat zal met iets meer tijd kosten omdat het iets meer prulwerk is en ik het wel moeilijk vind om voor andermans handen iets te maken...
Maar ik geniet! Van het breien, natuurlijk, maar ook van het besef dat ik wel iets kàn met wol en naalden... en dat ik daar mensen blij kan mee maken...
Rikketikketik... :-)

7 opmerkingen:

Malachurus . zei

Proficiat !

Sokssawat zei

super! super! Geweldig, joh!! Geniet er van, met volle teugen!

sapphire_kittum zei

I love it, it just looks so professional!

Grootvader zei

Perfectioniste zegt

" grootvader " ! :-)

Isis zei

Heel leuk ! en praktisch (met wasvoorschrift)...

Wijlen mijn tante, ook een groot breister, had ooit in de UK labeltjes laten maken om in de kleding te naaien, waar op stond "from the needles of xxxx", dat vonden wij ook altijd geweldig ! Ik heb haar truien gedragen tot ze uiteen hingen en heb ze waarschijnlijk nog steeds, zo'n dingen kun je niet weggooien !

Miriam zei

Oh wat een leuke labels! Ziet er meteen proffesioneel uit.

Groetjes
Miriam

Christel zei

Eindelijk kan ik de foto's zien :)

Wat knap gedaan :)

Als je mij ook een mooi logo kan bezorgen :)