zondag 3 januari 2010

Generaties en grenzen...

Tante Maria is na 2j nog eens in België en dat is hét moment voor wat foto's natuurlijk! Moepijt, mijn grootmoeder (enige overblijvende grootouder, moeder van mijn moeder), is ondertussen 95 en nog altijd héél regelmatig bezocht door de alsmaar-groter-wordende familie met haar kinderen, schoonkinderen, kleinkinderen, diens aanhang, en een heleboel achterkleinkinderen tussen 19 en 2 jaar oud! Mijn tante logeert deze 2 maanden dat ze in 't land is bij mijn grootmoeder, en daar komt dus iedereen op bezoek...

Sarah was 3 toen ze tante Maria voor 't laatst zag, dus de eerste dagen was ze wat onwennig. Moepijt ziet ze heel vaak omdat die op wandelafstand van ons en van mijn ouders woont... Dit zijn een paar leuke foto's die me enorm dierbaar zijn...



Vorige week, op 2de kerstdag, was er een jubileum-feest voor tante Maria omdat ze 50j in het klooster is. Dé gelegenheid voor de hele familie om samen te komen om bij te praten en vooral ook eens wat groepsfoto's te nemen.
Voor ons was het ook een kans om de 3 viergeslachten binnen ons gezinnetje eens op foto te laten zetten! Moepijt, moeke, mijn zus H. en haar 2 dochters Tine (12) en Hanne (10), en ikzelf met mijn dochter Sarah (5)... Tussen Moepijt en Sarah zitten exact 90 jaren!!!!!


Er is niks belangrijkers dan dit: familie! Ik ben heel erg blij dat mijn dochter Moepijt nog mag kennen, ik ben blij dat we zelf zo'n hechte bende zijn, ik ben blij dat Brazilië om de 2 jaren even zonder mijn tante kan, en ik ben blij dat ik zoveel fijne mensen om me heen mag hebben... :-)

1 opmerking:

An zei

Prachtig! En tante en Moepijt hebben 't zelfde neuzeke. :-)