zondag 31 januari 2010

Rooskapje


Onze maxi-cosi stond allang te wachten - stof te vangen dus - omdat ik het niet over mijn hart kon krijgen om het allerlaatste baby-item weg te doen. Omdat het teveel pijn doet dat een 2de baby 'out of the question' is (ook al blijf ik stomweg dromen en hopen op een herkansing van enkele grootse teleurstellingen enzo).
Maar ik maakte van mijn hart een steen - of van mijn steen een hart? - en stuurde de maxi-cosi op pad naar een zwangere creatieve dame die er eentje nodig heeft binnenkort. In ruil zou zij iets roze maken voor een springerige kleutermeid...
En toen kwam er een pakje met een pràchtige roze poncho, eentje waar nog véél mee rondgezwierd gaat worden!


De nieuwe sneeuw gaf al een goed excuus. Verkleumd en nat van buiten te spelen, kwam Sarah gisteren binnengebuiteld, met de melding "nu mag ik zéker mijn nieuwe cape aandoen om warm te krijgen!"...



Helemaal perfect dus, voor mijn roze springerige kleutermeid!

4 opmerkingen:

moeke Vera zei

héél, héél, héééééééééééééééééééééééééél mooi! schitterend gewoon!

Lizet zei

Oh, wat goed van je dat je het over je hart hebt kunnen verkrijgen om de maxicosi weg te geven. En wat heb je er een prachtig iets voor terug gekregen, de cape staat haar geweldig!

Anoniem zei

Reporter 17 is spakeloos . Zo mooi !

Isis zei

Ik sta hier nog steeds met 1 maxicosi, 1 relaxstoeltje en 1 verhoogkussen en de onze is inmiddels 8-en-een-half... LOL ! Dapper hoor ! Prachtige cape en ik vind dat olifantendekbed ook erg leuk !