zondag 31 januari 2010

Toveren...

... of hoe een blauwe baret en sjaal zomaar veranderen in heerlijk geurende BodyShop produkten en een superzachte knuffelnijlpaard!
Carolin kwam langs voor de belangrijkste helft van haar bestelling die ik maakte van de wol die zij binnenbracht, en had een laat verjaardagskadootje voor mij en een zomaar-knuffel voor Sarah bij...



De Hippo-knuffel werd Zippi gedoopt en mocht meteen met Sarah mee in bed. Twijfelt iémand eraan dat mijn dochter blij was met haar kadootje?



De bestelling werd even opgeschort voor een spoedbestellingske van mutsen, maar vanavond begin ik aan bijpassende blauwe wanten en een assorti mutsje voor het metekind van Carolin, en wie weet wat nog meer als de wol niet op geraakt... :-)

5 opmerkingen:

moeke Vera zei

schattig !!!

Lizet zei

Dat is wel een heel goede ruil! Zoiets zou D. ook uitstekend bevallen. :-)

Anoniem zei

Reporter 17 .

Morgan zal in de toekomst nog lekkerder gaan ruiken . Hmmmmmm !

( heel mooie foto 's )

Isis zei

Onze Hanna is gek op (pluche) nijlpaarden en dit is wel een heel mooi exemplaar. De badproducten zien er heerlijk uit ! Goeie deal !

Anoniem zei

Reporter 17.

Een paar dagen geduld en ik verwacht een kribbeltje van AVALON . Wedden...... :-)