dinsdag 12 januari 2010

Twijfels enzo


Weet iemand hoe je je piekerkop te slapen legt? Het lijf, dat lukt me wel...
Maar wakker worden in een leeg huis, beseffen dat dat nog wel een tijdje leeg zal zijn, en twijfelen over alles...
Gedachten waarvan ik zelf wel weet dat het niet zo is, maar toch zijn er twijfels, want een mama kan de wereld aan, en ik kan dat niet...
Terwijl het lijf crasht, komt de onzekerheid terrein winnen...
Vanavond had ik eventjes Sarah aan de lijn: superenthousiast "ik mag hier NOG blijven slapen!!!", geen "ik mis je, mama", amper tijd voor de onderbreking in haar spel. Ik weet dat ze me graag ziet, natuurlijk, en het zou pas echt erg zijn als ze tegen haar zin moest zijn waar ze is, maar toch...
Ik mis haar zo! En hem ook, zonder twijfel.
Maar ik ben OP...

6 opmerkingen:

sapphire_kittum zei

The sky looks so beautiful!

spruiten-en-putkikkers zei

Het doet pijn, maar tegelijkertijd weet je ook wel wwarom het gebeurt. Veel alternatieven zijn er niet, behalve dat ene, dat echt een stap te ver is voor je. Komaan meisje, laat het even gebeuren... wie weet...

Miriam zei

Geen tips voor je maar ik kan me het een béétje voorstellen hoe dat gaat en hoe je je voelt. Voor je eigen bestwil zul je er 'gewoon' doorheen moeten gaan. Ik kan niet meer doen dan je heel, heel veel sterkte wensen!

Miriam

Sokssawat zei

Twijfel is het begin van de wijsheid, zegt men.

Kunnen alle moeders de wereld aan? k Geloof er niks van.

Lieve N, dat Sarah jou niet mist, is een bewijs dat ze jou vertrouwt, dat ze een goede hechting met je heeft. Jij bent er immers? Je bent er voor heaar en je gaat niet weg, daar gelooft ze rotsvast in. Terecht. Kinderen zijn vaak wijzer dan hun ouders!

Hoeveel je ook twijfelt, twijfel nooit aan die liefde van haar voor jou. Geniet van het feit dat ze wel even zonder je kan! Daaruit blijkt wat voor goede moeder je bent! Een goede moeder kan loslaten wanneer het moet. En't moet nu even, zodat je een goede moeder kan blijven.

Een dikke knuffel uit het Noorden...speciaal voor jou!

moeke Vera zei

Veel sterkte !!!

Reporter 17 . zei

Zoveel hartverwarmde steun van je blogvrienden kan ik slechts volmondig beamen. Vuistekens maken .......... !