dinsdag 9 februari 2010

Anderzijds...

... heeft Het Hoofd een vaste plek gekregen in de woonkamer.



... heeft Sarah nog steeds niet begrepen waarom er een hoofd- en voeteind aan een bed zijn.

... kan een zomertopje net zo goed in volle winter gedragen worden, met veel plezier zelfs.


... kwam er een 'nieuwe' (tweedehandse) kast bij in de slaapkamer en kan ik daardoor ook mijn breiwolletjes meer ruimte geven.



... leert Sarah nog steeds breien op 'onze' manier, en ook al zou ze het wel alleen kunnen misschien, gezellig samen breien is super.



... wordt er af en toe gekringwinkeld met een mooie buit als resultaat.



Om maar te zeggen dat het niet alleen breien en pijn is in het leven van Morgan en 't gezinnetje... ;-)

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Reporter 17 .

In je blog hoor ik toch een fijnere wind waaien. Ik ontwaar een " echte " NELE.
Flink hoor ...................... ! !

Isis zei

LOL om die foto in bed ! Hier vind ik na een paar uur slapen ook altijd vanalles omgedraaid (kind omgedraaid, dekbed in een knoop gedraaid, enz...) : hoe doen ze het toch ?! (ikzelf was en ben nog steeds zo'n brave slaper die 's morgens wakker wordt precies zoals ze 's avonds is ingeslapen...)

hANdgemaakt zei

Ik zie u in uw volgende blogpost graag even poseren met dat kleedje. Merci é. :-)

Anoniem zei

Dat durfde de Reporter 17 niet voorstellen .

MORGAN zei

hihi, met 1 been kan ik er misschien in, 't is een verkleedprulletje voor Sarah ;-)

Reporter 17 zei

Reporter 17

Dat is dan spijtig . :-)

Lizet zei

Geweldig gekringloopwinkeld met een wel heel leuke buit!
Grappig, D. blijft altijd keurig netjes liggen in bed, echt waar! Van baby af aan al trouwens.

sapphire_kittum zei

Gorgeous new beanie! Wow, excellent, Sarah is learning to knit!!!!!