vrijdag 26 februari 2010

CPH

Voor de brei-leken: CPH = Central Park Hoodie


Ik viel op die felle fuchsia wol en kocht genoeg voor een groot project. Na heel wat wikken en wegen koos ik voor de CPH die al een eeuwigheid - sinds mijn toetreding tot Ravelry vermoed ik - op mijn brei-verlanglijstje stond. In november werden de eerste steekjes op de naalden gezet. Deze week werden de laatste steken gebreid en alle delen in mekaar genaaid en de draadjes ingestopt. Enkel de 6 knopen zijn nog onderweg, maar ik wilde mijn creatie toch al op 't net gooien, zodus een 'voorlopige' foto met enkel 1 voorlopige knoop bovenaan om 't ding dicht te houden... Maar eigenlijk feitelijk ben ik reuze-trots op deze cardigan met kap! Trouwens: heerlijk warm en zacht en comfortabel, ik ga dit héél veel dragen als knuffeltrui, denk ik...
(Later hopelijk betere en meer flatterende foto's van mijn CPH, als de knopen eraan staan en er meer tijd is voor het fijnere poseer-werk...)

5 opmerkingen:

Sokssawat zei

wat een mooie dingen allemaal! vooral die CPH, die staat erg goed!

Isis zei

geweldig goed gelukt !

Reporter 17 . zei

............spijtig dat dat mooie hoofd ontbreekt op dat kunstwerk .........

Lizet zei

Ah, daar is ie dan. Geweldig mooi geworden, heerijk kleurtje ook!

sapphire_kittum zei

It looks fantastic and I just love the colour! Well done!