dinsdag 16 februari 2010

Kadootjes voor en van mezelf...

Veel pijn, en best wel grote zorgen, dus vorige week liet ik me heel even gaan op de site van een creawinkeltje dat ik nog niet kende: Klazien's Kreatie! Deze fijne en superzachte Rowan-wol zal een mooi project toegewezen krijgen, op de planning staan alvast de Endpaper Mitts...



Hoewel ik met Valentijn niks voorzag voor mijn ventje en bijgevolgzelf ook niks verwachtte, werd ik na een voormiddagje uitslapen gewekt met een doos Leonidas-pralines, mmmmmmm!!!!!



Geen wondermiddelen voor grote zorgen, maar een beetje verwend worden door ventje en mezelf verzacht wel wat pijn...

4 opmerkingen:

sapphire_kittum zei

That chocolate and yarn looks perfectly wonderful. What a wonderful present to get in the mail!

Anoniem zei

Daar kun je echt Reporter 17 zijn hart mee waterachtig maken . lol

Reporter 17 zei

Reporter 17 is een beetje ongerust dat hij van Morgan geen teken van leven meer krijgt ?

Isis zei

Wol en chocolade... twee van mijn favoriete dingen ! Veel plezier ermee !