dinsdag 9 februari 2010

Kleinigheden

Niet geblogd, wel veel (kleinigheden) gebreid en gehaakt...
1) Na de baret en superlange sjaal heeft Carolin nu ook bijpassende wanten:



2) Ik wil enkele mensen bedanken die (professioneel) al veel voor me betekend hebben, en dus ben ik begonnen met leeswijzers haken; eentje - de middelste - heeft ondertussen al een thuis gevonden:



3) Van een lieve online-mama van 4 kinderen kreeg ik de vraag om een zacht katoenen mutsje te breien voor haar zieke zoontje, en zo breide ik voor dat moedige ventje 2 superzachte maar toch stoere mutsjes:


4) Het gevecht van June en haar mama duurt voort, en omdat de groep nog enkele lapjes tekort kwam voor het knuffeldekentje, breide ik er nog 2 bij die nu onderweg zijn om deel te worden van het geheel:



5) In de maak maar nog niet klaar:
* een kindermuts voor het petekindje van Carolin - assorti met haar eigen winterset
* een stoere en warme muts voor het kalende hoofd van mijn jongste broer
* mijn eigen projecten die nogal vaak vooruitgeschoven worden omwille van kadootjes/kleinigheden voor anderen, voor mensen die me lief zijn...
Om te bloggen is er weinig energie over - teveel pijn, te weinig slaap, teveel crashen, te weinig anders-dan-zagen-en-klagen...

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Reporter 17 .

Wat een kunst gemaakt en weggeschonken door een GROOT hart. ..........

Anoniem zei

Malachurus.

Dat zagen en klagen neem ik er graag bij ! ;-)

Isis zei

Mijn favorieten zijn de bladwijzers en de mutsjes voor het zieke ventje. Zeer geslaagd !

Lizet zei

Mooie mutsjes, prachtige bladwijzers! Wat zullen die wanten trouwens welkom zijn met dit aanhoudende koude weer.

hANdgemaakt zei

Oooh als er nog lapkes tekort zijn voor June wil ik er ook wel maken!

MORGAN zei

't is in orde, het dekentje wordt ineengezet in het verre engeland 'as we speak' ;-)

hANdgemaakt zei

Amaai tof! Hopelijk krijgen we een foto te zien van het resultaat?