maandag 22 februari 2010

Krokuskriebels in het Bosmuseum

Eén uitstapje heb ik er uit gekregen, afgelopen vakantie - uit dit nutteloze lijf dus. Halverwege werd ik wel geveld door hevige migraine en liep ik nog met mijn lompe kop tegen een laaghangende tak, dus Het Lijf was niét happy achteraf...
Sarah genoot gelukkig wel, samen met moeke en vake, van ons uitstapje naar het Bosmuseum!

Eerst was er in het museum een zoektocht, samen koekoekseieren zoeken tussen de verschillende opgezette vogels. We werden verwend met koekjes en koffie/chocomelk en mochten dan nog wat knutselen en kleuren samen. Sarah kreeg als 'prijs' een kleurboek en onze knutselpogingskes mee naar huis...



Op het domein staat de VVV-toren, pure nostalgie want dat was een uitstapje dat mijn ouders jaarlijks met ons vieren ondernamen. Mijn eigen hoogtevrees hield me toen en ook nu met beide voeten op de grond (al heb ik menig poging ondernomen vroeger, en ben ik menig keer met gesloten ogen en bibberbenen door mijn vader naar beneden gedragen), maar Sarah stapte gezwind en zonder vrees de toren op met moeke en vake! Kei-leuk, mama!!!!!!! Jaja, ik geloof het zo wel...


Na nog wat speeltuinplezier had mama's hoofd echt meer dan genoeg afgezien en gingen we terug naar huis. Wel leuk, die Krokuskriebels van de Gezinsbond! Dit was trouwens allemaal gratis en voor niks!


Leuke herinneringen mochten mee naar huis: vlindertjes, een kaart voor papa, een kleurprent van een vlinder, en een kleurboek dus...

4 opmerkingen:

Isis zei

Hoogtevrees, dat herken ik ! Ik ben als kind ooit bovenaan een roltrap stokstijf blijven staan omdat het "perspectief" mij had versteend van angst ! Dat gevoel ben ik nooit vergeten... Wel een leuk museum blijkbaar. Bij ons in Hoeilaart zit er ook een "bosmuseum".

Reporter 17 . zei

Geweldige reportage . R 17 kan daar een puntje aanzuigen . Tekst en foto's , prima de luxe ....

Sokssawat zei

prachtig, dat koppie van je dochter,je ziet haar genieten! Mooie vakantie-uitstapjes!

(en ik heb ook hoogtevrees, dus ik blijf lekker bij jou staan daar onder die toren!)

en nu mag de lente komen!!

Lizet zei

Dat lijkt me een geweldig uitstapje te zijn geweest. Heerlijk!