maandag 22 februari 2010

Laatste sneeuw?


Hello!!!!

In opvolging van de eerste sneeuw, weer sneeuw, en nog meer sneeuw, zullen dit misschien de foto's van de laatste sneeuw zijn: vorige zondag begon de Krokusvakantie met... sneeuw!
Papa's en kinderen stoven naarbuiten voor een sneeuwman, terwijl mama's en grootouders binnen achter het raam genoten van de genietende mannen/kinderen. Het resultaat mocht er weer zijn, en de hele vakantie stond deze sneeuwman in de tuin van mijn ouders...



Maar nu mag de lente toch wel komen...

(Voor mensen die me kwijt zijn op Facebook: mijn account is om de één of andere reden al enkele dagen 'kwijt', ikzelf geraak nog onmogelijk aan mijn eigen profiel, en blijkbaar is het ook voor anderen niet beschikbaar, geen idee waarom en nog minder hoe dat verholpen kan worden, want van de helpdesk van Facebook krijg ik geen reactie voorlopig. Maar: ik leef dus nog, in even bedenkelijke toestand als de voorbije weken/maanden weliswaar, en ik hoop vlug terug online te zijn, want 't is wel eenzaam hier tussen mijn 4 muren...)

1 opmerking:

Reporter 17 zei

Krijgt koude rillingen van al die sneeuw weer te zien . Brrrrrr ......