donderdag 25 maart 2010

Canon EOS 1000D


Zo'n foto's wil ik meer nemen, met mijn nieuwe fototoestel, maar dan zal ik eerst mijn boekje maar eens gaan bestuderen zodat ik er deftig mee kan werken want dit is maar een probeerseltje...

Nu ben ik vooral aan 't wennen aan de grootte en manier van fotograferen, wat een aanpassing als je enkel een klein oud ding gewend bent...
Met de opbouw van Sarah's speeltoren had ik alleszins de kans om wat foto's te nemen in de tuin, een deel bij valavond, de anderen zijn van woensdagnamiddag toen bleek dat mijn zieke meisje door 't ergste heen was.



(Sarah zingt een aria voor papa? Ze méént het alleszins heel erg, me dunkt! :-))



Neen, 't was geen Oranje Boven gisteren. Maar Sarah wou haar favoriete trui aan om buiten te spelen, en met de oorontsteking moest ze ook een muts op van mama dus waarom niet die van dezelfde wol werd gemaakt, en uiteraard past daar geen roze broek bij dus kozen we voor een knaloranje outfit... LOL!
(Trouwens: wie doet het haar na om aan 1 hand aan de klimmuur te hangen tot mama op haar gemakske een foto heeft genomen?)



Nog veel oefening nodig, met de nieuwe camera, maar ik vermoed dat dàt geen probleem zal zijn met zo'n dochter in huis, met een brei-verslaving, met een leven op den boerenbuiten...

2 opmerkingen:

mama'ritha zei

Leuk joh Je heb al een wazige achtergrond bij het viooltje.

De foto's van het zingende meisje is het mooist. Of geeft het beste gevoel. Een aria... Misschien kan ze jodelen en is het dat!

Reporter 17 zei

Reporter 17 staat in bewondering voor zoveel moois . Bravo, voor de mama en de dochter ( crack ) ! !