maandag 8 maart 2010

CPH - the Saga continues

Het was even wachten op de knopen die mijn Ravelry-vriendinnetje Fluzz vanuit Engeland verstuurd had, maar ze waren het wachten méér dan waard!!!!!



De prachtige knopen werden op de CPH genaaid en sindsdien ben ik de trotse eigenaar van een perfecte Central Park Hoodie! Dankzij de extra lange winter kan ik er nog veel geniet van hebben trouwens... Wat een heerlijk warm ding!!!!!!!



Sarah poseerde graag mee in onze tuin, in daglicht zegt zo'n breiwerkje toch altijd nét iets meer hè...


Er kwam een kleine reddingsactie aan te pas (Sarah was trouwens pisnijdig omdat papa rustig de tijd nam om een foto te nemen ipv haar gewoon te komen bevrijden LOL), maar verder was het een geslaagde foto-sessie.



Onder mijn zwarte mantel is het trouwens helemaal 'af': geen sjaal nodig met zo'n lekker warme CPH onderaan, en dat kleurtje steekt mooi af tegen het donkere van de jas hè...


Fee snapt niet helemaal dat ik het écht niet apprecieer dat ze haar nageltjes in mijn trui zet; anders al niet leuk, maar nu word ik lichtjes moorddadig als ze ergens blijft haken... :s
Verder: puur genieten, zo'n zelfgemaakt pronkstukje dat ook nog eens superdeluxe warm is op de koude maart-dagen!

3 opmerkingen:

Najama zei

Heel mooi, Morgan, die kleur staat u echt super goed!

Sokssawat zei

WAUW, mooi zeg! wat staat je dat goed! en wat een PERFECTE knopen!

Reporter 17 zei

Alle felicitaties voor de reeks foto's , vooral wat er op afgebeeld staat !
Proficiat Morgan .