dinsdag 16 maart 2010

Wilde haren en zwierende lentekriebels!

Een woensdagnamiddag met een stralende zon en helderblauwe lucht? Sarah is de wereld te rijk! Van rond de noen tot na 17h kwam ze enkel binnen om te plassen of te drinken, en verder 'woonde' ze in haar tuin...



Klimmen en schommelen! Nog geen seconde hebben we spijt gehad van haar vorige verjaardagskado in hout... Tegen de paasvakantie krijgt ons meisje trouwens een uitbreiding van haar paradijs: een toren met trap en klimwand en glijbaan! Gewoon omdat ze het verdient, gewoon omdat die tuin haar kleine wereld is, gewoon omdat we zo samen hopelijk vele uurtjes in de tuin zullen kunnen doorbrengen, gewoon omdat een depri mama soms zotte dingen doet...
Maar voorlopig schommelt Sarah zo hoog mogelijk om de hemel te kunnen aanraken!



Oh ja, naast ons Fee hebben we ook continu andere 'huis'dieren, maar gelukkig mag de vogelkooi (ahum, heel erg gesloten is dat ding niet voor de bewoners, maar het is de intentie die telt) buiten blijven... Sarah vangt elke dag slakken en brengt ze naar hun nieuwe thuis...



Hadden jullie ons aapje trouwens al ontmoet?



Zie je nu waarom mama niks mee de tuin in moet nemen om te doen (breitje of boekje)? Ik geniet van mijn genietende dochter!

4 opmerkingen:

mama'ritha zei

Wat lekker zeg, zo'n buiten-meisje! Gezond ook. Het is echt super als je daar plek voor hebt!

MORGAN zei

dààrom zijn we van een appartement naar een huisje met tuintje verhuisd, omdat ik hou van buitenkindjes en zelf ook zo eentje was vroeger...

mama'ritha zei

Dat snap ik! Heerlijk voor jullie.Ik was ook zo'n buitenkind vroeger. Heimwee, als ik eraan terug denk.

Fijne dag vandaag. Hier schijnt de zon!

MORGAN zei

ik ben zelfs terug naar mijn geboortedorp getrokken, en bij mijn ouders heeft Sarah nog echt de open ruimte van vroeger (in tegenstelling tot onze besloten tuin), op wandelafstand van ons huisje...
ook hier een heerlijk zonnetje! net een foto genomen van de zwart-witte poes op een paal met de helderblauwe lucht op de achtergrond :-)