donderdag 1 april 2010

Kiltie!

Er was een speciaal wolletje in mijn handen gevallen (katoen+linnen) dat riep: ROK! En toen viel mijn oog op de Kiltie...

10 bollen en bijna een jaar later, had ik gisteren dit (nog niet geblockte/afgewerkte) exemplaar in handen...


Na een frustrerende zoektocht naar de perfecte taille-afwerking om de rok te doen passen, ben ik nu de trotse eigenaar van een heerlijk zittende, frisse (dankzij het linnen in de wol) rok voor de lente!



Ik zoek nog het perfecte bovenstuk en dan ben ik klaar voor Pasen...
Maar het is vooral heerlijk om dat eindeloze breiwerk van saaie tricot (onderaan zéér lange toeren uiteraard) omgetoverd te zien in een comfortabele mooie rok!

5 opmerkingen:

Isis zei

Awel ik vind dat super schoon ! Bravo !

mama'ritha zei

Hij is geweldig! Draag hem met trots!

Reporter 17 zei

Ontzettend mooi . Bravo, bravo bravissimo !

Juliaan zei

KUNSTWERK !

Sokssawat zei

poe wat een enorm werk!! wat een prachtig resultaat!